keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Kuvia, kuvia ja vielä vähän lisää kuvia

Mallikansioni rakennusoperaatio on ollut suorastaan raivoisa ja ilmaisia testikuvauksia on teetetty toinen toisensa perään. Kuvauksia on ollut niin monet, että suoralta kädeltä en edes osaa sanoa, kuinka monet! Pienen laskeskeluoperatioon tuloksena voin kuitenkin antaa melko varmana numeron kuusi testikuvauksieni määräksi, huh huh!

Yleensä testikuvaus tarkoittaa kuvausta, josta malli maksaa kuvaajalle saadakseen kansioonsa juuri oikeanlaista täytettä. Omista kuvauksistani ainoastaan ensimmäiset olivat tällaiset maksulliset, ja niiden hinta oli 300€, jota voidaan pitää täysin pätevänä summana. Onnekseni kuitenkin maksullisten sijaan minulle on järjestynyt erilaisia projekteja, joihin on tarvittu malleja, ja näin ollen en ole näistä viidestä muusta kuvauksesta maksamaan mitään.

Eilen tämän maksullisen testikuvaukseni kuvat saapuivat valmiina ja rakensimme vihdoin mallikansioni uudestaan! Valmiita kuvia oli enemmänkin, mutta tässä ovat nyt ne, jotka seulan jälken päätyivät tästä setistä mukanani kannettaviksi. Se miltä mallikansioni kokonaisuudessaan tällä hetkellä näyttää, voit kurkistaa tästä: http://www.fashionmodel.it/it/women/mirka-k

Oma lempparikuvani on ehkä tämä ensimmäinen mustavalkoinen kuva sen herkkyyden takia. Bookkerini suosikki puolestaan oli kasvokuva, jossa minulla on paljon silmämeikkiä ja märkä tukka. Entä mikä on sinun suosikkisi?
© Fabio Abecassis - Elephant Studio
Mua: Michael Mic

© Fabio Abecassis - Elephant Studio
Mua: Michael Mic

© Fabio Abecassis - Elephant Studio
Mua: Michael Mic

© Fabio Abecassis - Elephant Studio
Mua: Michael Mic

© Fabio Abecassis - Elephant Studio
Mua: Michael Mic
© Fabio Abecassis - Elephant Studio
Mua: Michael Mic
© Fabio Abecassis - Elephant Studio
Mua: Michael Mic



Testikuvauksistani kuudennet minulla oli eilen. Ne järjestettiin samalla taidekoululla, jossa minulla aikaisemminkin oli yhdet kuvaukset. Kerroin kuvauksistani ja molemmat Isabelit vähän nurisivat opiskelijoiden kuvatuksi tulemisesta. Oma mielipiteeni kuitenkin on hieman toisenlainen; näillä nuorilla on silmää moderneille kuvaustyyleille ja heille jokainen kuvaus on tärkeä. Heidän kanssaan luvassa ei ole mitään puolihuolimatonta hutiloimista, vaan valot ja muut yksityiskohdat säädetään varmasti täysellisyyteen asti oikein, vaikka se vähän aikaa veisikin.

Eilisissä kuvauksissa harjoiteltiin lehtien muotikuvaustyyliä ja päälläni oli erilaisia asukokonaisuuksia, jotka yhdistelivät mustaa ja farkkua. Tässä taas muutama eilisen kuvauksen stailistin napsaisema suhmurainen tunnelmakuva kuvauksista:

Stylist: Giovanna Mazzola Muah: Alice Fadda

Stylist: Giovanna Mazzola Muah: Alice Fadda

Stylist: Giovanna Mazzola Muah: Alice Fadda

Stylist: Giovanna Mazzola Muah: Alice Fadda


Kuvia on tullut ja kuvia on myös tulossa. Vielä neljissä kuvauksissa otetut kuvat on saapumatta ja sen jälkeen kansioni alkaakin olemaan jo varsin monipuolinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti